Moja predajňa
LOADER
Menu
Produkty

Predajne

Kde je najbližšia predajňa?

Odporúčame vám použiť náš vyhľadávač predajní. Nájdete tam mapu všetkých predajní PEPCO po celej krajine.

Kde nájdem telefónne číslo predajne PEPCO?

Naše predajne nemajú telefóny určené pre zákazníkov. Ak máte akékoľvek otázky, navštívte danú predajňu alebo kontaktujte náš zákaznícky servis: zakaznik@pepco.sk alebo +421 233 056 067 (po-pia 9:00-17:00).

Akú majú predajne PEPCO otváraciu dobu?

Použite náš vyhľadávač predajní PEPCO. Nájdete tam mapu zobrazujúcu umiestnenie všetkých našich predajní v krajine s ich úplnými adresami a otváracou dobou.

Máte online predajňu?

PEPCO predáva iba v kamenných predajniach. Od samého začiatku sa sústredíme na vytváranie perfektne umiestnených a vyzdobených tradičných predajní. Náš obchodný reťazec je dostatočne veľký na to, aby zabezpečil čo najväčšej skupine zákazníkov priamy prístup k širokej ponuke produktov. Chceme zostať v blízkosti našich zákazníkov, ktorí nás môžu nájsť v mestských centrách a v nákupných centrách, kde spolu s predajňami potravín a reštauráciami poskytujeme komplexnú ponuku.

Prečo v mojom meste nie je predajňa PEPCO?

Neustále pracujeme na vývoji našej siete kamenných predajní. Chceme byť čo najbližšie k našim zákazníkom. Dúfame, že čoskoro oslávime otvorenie nového obchodu PEPCO aj u vás.

Kde nájdem informácie o predajniach PEPCO v zahraničí?

Horná lišta ponuky obsahuje rozbaľovací zoznam všetkých krajín, v ktorých máme obchody. Anglické jazykové verzie webových stránok ponúkajú vyhľadávač predajní PEPCO. Pomocou neho si môžete pozrieť všetky miesta obchodov pre každú krajinu, v ktorej pôsobíme.

Vrátenie, reklamácie, záruka

Môžem vrátiť produkt, ktorý nespĺňa moje očakávania?

Všetky naše predajne ponúkajú záruku vrátenia peňazí: do 30 dní môžu zákazníci vrátiť produkt neporušený a v stave „ako nový“ spolu s dokladom o kúpe – pokladničným bločkom a neporušenou cenovkou. Viac informácií o záruke vrátenia peňazí nájdete tu.

Môžem položku vrátiť v inej predajni, ako v tej, kde som ju kúpil?

Áno, tovar môžete vrátiť v ktorejkoľvek predajni PEPCO. Viac sa dočítate tu.

Môžem produkt vrátiť bez pokladničného bločku?

To, žiaľ, nemôžete urobiť. Na odhlásenie predaného produktu a opätovné zaradenie do zásob tovaru je potrebné potvrdenie.

Môžem produkt vrátiť bez visačky?

To, žiaľ, nemôžete urobiť. Vyžadujeme, aby ste tovar vrátili neporušený s balením a visačkou „ako nový“ v predajnom stave.

Ktoré výrobky nie je možné vrátiť?

Niektorý tovar na osobné použitie nie je možné vrátiť. Celý zoznam je k dispozícii TU.

Ako dlho trvá pripísanie vrátenej sumy na bankový účet?

Po vybavení reklamácie alebo vrátení produktu by mala byť refundácia na platobnú kartu pripísaná na účet do 14 dní od prijatia reklamácie alebo vrátenia produktu.

Aká je záručná doba na výrobky PEPCO?

Záručná doba na výrobky zakúpené v predajniach PEPCO je 2 roky. V prípade, že počas záručnej doby zistíte akékoľvek chyby kvality, odporúčame vám reklamovať v ktorejkoľvek predajni. Viac informácií nájdete TU.

Ako môžem reklamovať produkt zakúpený v predajni PEPCO?

Reklamácie prijímame v každej predajni PEPCO. Stačí priniesť chybný produkt, predložiť doklad o kúpe (pokladničný bloček, zostatok na karte) alebo svedka, ktorý nákup potvrdí, a vyplniť reklamačný formulár. Vašu sťažnosť vybavíme v zákonnej lehote 14 dní. Viac informácií nájdete TU.

Moja reklamácia bola zamietnutá. Čo môžem urobiť?

Ak bola vaša reklamácia zamietnutá a vy s rozhodnutím nesúhlasíte, máte právo sa odvolať v predajni PEPCO. Postup sa riadi rovnakými pravidlami ako bežná reklamácia.

Aký je rozdiel medzi vrátením a reklamáciou?

Vrátenie tovaru je možné vykonať do 30 dní od zakúpenia plnohodnotného produktu s originálnou visačkou a pokladničným bločkom ako dôkazom o kúpe. Na druhej strane má zákazník právo na reklamáciu akéhokoľvek (ne)plnohodnotného (použitého) produktu do 2 rokov od jeho kúpy, ak zistí akékoľvek nedostatky v kvalite. Reklamácie je možné realizovať na základe pokladničného bločku, bankového výpisu alebo potvrdenia o kúpe svedkom. Vrátenie aj reklamáciu je možné vykonať v ktorejkoľvek predajni PEPCO.

Ako môžem nahlásiť sťažnosť alebo pochvalu?

Sťažnosti a pochvaly je možné hlásiť prostredníctvom kontaktného formuláru dostupného na našom webe, zaslaním správy na adresu: zakaznik@pepco.sk, volaním zákazníckeho servisu: +421 233 056 067 alebo priamo v predajni vyplnením formuláru zákazníckeho prieskumu, ktorý je poskytnutý zákazníkovi na požiadanie.

Produkty

Ako môžem skontrolovať dostupnosť produktu v danej predajni?

Kvôli vysokému obratu produktov v predajniach je možné najnovšie informácie o dostupnosti získať priamo v predajni alebo na telefónnom čísle zákazníckeho servisu: +421 233 056 067 (pondelok – piatok od 9:00 do 17:00).

Môžem si rezervovať produkt v predajni PEPCO?

O rezerváciu môžete požiadať v predajni, kde produkt plánujete kúpiť.

Sú všetky produkty inzerované na webových stránkach dostupné v každej predajni?

Online ponuka (nie leták) sa môže líšiť od skladových zásob dostupných v danej predajni (niektoré produkty môžu byť dostupné iba na vybraných miestach). Upozorňujeme, že fotografie na webových stránkach obsahujú príklady produktov a môžu sa mierne líšiť od skutočných produktov.

Aké časté sú vaše dodávky tovaru?

Tovar dodávame do našich obchodov 3 alebo 4 krát týždenne. Dni dodania sa môžu v jednotlivých predajniach líšiť.

Kde nájdem produkty z aktuálnej ponuky PEPCO?

Naše výrobky nájdete v papierových letákoch a online, na webových stránkach, na našom oficiálnom facebookovom profile, na Instagrame alebo v newsletteri. A ak chcete ešte viac inšpirácie, neváhajte navštíviť našu špeciálnu platformu inspiracie.pepco.sk!

Kde nájdem informácie o zľavách?

Informácie o aktuálnych zľavách sú k dispozícii v papierových letákoch a online, na webových stránkach, na našom oficiálnom profile na Facebooku, na Instagrame alebo v newsletteri.

Služby a platba

Môžem zaplatiť kupónmi EDENRED alebo UP v spoločnosti PEPCO?

Nie, táto možnosť zatiaľ nie je k dispozícii.

Môžem si kúpiť elektronické karty v predajni PEPCO?

Nie, táto možnosť zatiaľ nie je k dispozícii.

Môžem dostať faktúru s DPH v predajni PEPCO?

Faktúru s DPH môžete dostať ku výrobkom zakúpených v každej predajni PEPCO. Faktúry sa podľa platných zákonov vystavujú do 7 dní od dátumu nákupu, a to výlučne na základe daňového dokladu.

Môžem dostať duplikát faktúry s DPH?

Áno, môžete ísť do predajne, v ktorej ste si kúpili produkt, alebo sa obráťte na našu technickú podporu: zakaznik@pepco.sk, +421 233 056 067 (po-pi 9:00-17:00).

Môžem dostať kópiu pokladničného bločku?

Nie, pokladničné bločky sa pri nákupe vytlačia iba raz a nemožno ich duplikovať ani replikovať.

Môžem do predajne priniesť použité batérie?

Áno, v našom obchode je k dispozícii nádoba na batérie.

Spolupráca

Kam môžem poslať ponuky alebo otázky týkajúce sa prenájmu?

Kontaktujte nás pomocou formulára dostupného na našej webovej stránke. Vyberte možnosť „Spolupráca v oblasti nájmu“.

Kam môžem poslať ponuku ohľadom spolupráce?

Kontaktujte nás pomocou kontaktného formulára, ktorý je k dispozícii na našej webovej stránke. Vyberte možnosť „Zákaznícky servis“. Vaša správa bude odoslaná na príslušné oddelenie.

Ako sa môžem uchádzať o prácu v predajni PEPCO?

Všetky aktuálne pracovné ponuky v obchode nájdete na našom webe v záložke Kariéra. Prihlášky je možné podávať prostredníctvom našej webovej stránky alebo priamo v predajni, kde chcete pracovať. Ak máte ďalšie otázky týkajúce sa náborového procesu, použite kontaktný formulár, ktorý je k dispozícii na našej webovej stránke. Nájdete ho v časti „Nábor zamestnancov“.

Ako sa môžem uchádzať o prácu v ústredí PEPCO?

Všetky aktuálne pracovné ponuky ústredia nájdete na našom webe v záložke Kariéra. Prihlášky je možné podať prostredníctvom našej webovej stránky. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa náborového procesu, použite kontaktný formulár, ktorý je k dispozícii na našej webovej stránke. Nájdete ho v časti „Nábor zamestnancov“.

Ako sa môžem uchádzať o prácu v distribučnom centre PEPCO?

Všetky aktuálne ponuky pracovných miest Distribučného centra nájdete na našom webe v záložke Kariéra. Žiadosti je možné podávať prostredníctvom našej webovej stránky alebo priamo v sklade, kde chcete pracovať. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa náborového procesu, použite kontaktný formulár, ktorý je k dispozícii na našej webovej stránke. Nájdete ho v časti „Nábor zamestnancov“.

Kde nájdem viac informácií o práci v spoločnosti PEPCO?

Navštívte záložku pre Kariéru. Nájdete tam všetky základné informácie týkajúce sa práce v rôznych oblastiach a oddeleniach našej spoločnosti. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky týkajúce sa charakteru konkrétnej pracovnej pozície, vyplňte kontaktný formulár, ktorý je k dispozícii na našej webovej stránke. Nájdete ho v časti „Nábor zamestnancov“.

Ponúka spoločnosť PEPCO učňovskú prípravu a stáže?

Navštívte záložku pre Kariéru. Nájdete tam informácie týkajúce sa učňovskej prípravy a stáží v spoločnosti PEPCO a pracovných ponúk na tieto pozície. Ak máte ďalšie otázky týkajúce sa týchto oblastí, vyplňte kontaktný formulár, ktorý je k dispozícii na našej webovej stránke. Nájdete ho v časti „Nábor zamestnancov“.

Na moju žiadosť som nedostal odpoveď. Čo môžem urobiť?

Ak máte ďalšie otázky týkajúce sa náborového procesu, vyplňte kontaktný formulár, ktorý je k dispozícii na našej webovej stránke. Nájdete ho v časti „Nábor zamestnancov“.

Zákaznícky servis

Máte nejakú otázku? Napíšte nám alebo zavolajte!
Naši zamestnanci zákazníckeho servisu vám radi odpovedia na vaše otázky.

Mohlo by sa vám tiež páčiť:


Prečo sa oplatí nakupovať v PEPCO?

Je vám vždy nablízku

Viac ako 100 predajní.

Vždy nízke ceny

V predajniach PEPCO nájdete všetko, čo potrebujete a za nízke ceny.

Široký výber

V predajniach PEPCO nájdete široký výber produktov pre seba, svoju rodinu a domácnosť.

Nakupujte bez obáv

Do 30 dní môžete zakúpený tovar vrátiť v ktorejkoľvek predajni na Slovensku.

Ocenenia a vyznamenania