Moja predajňa
LOADER
Menu
Produkty

Čo nás poháňa?

V centre nášho záujmu je predovšetkým zákazník. Rozvíjame sa tým, že reagujeme na jeho očakávania a potreby. Našou najväčšou prednosťou je široká ponuka výrobkov za dostupné ceny, útulné obchody a milá obsluha.
01

Naša misia

Našim zákazníkom poskytujeme najľahší prístup ku všetkým výrobkom, ktoré každodenne potrebujú a po ktorých túžia, na oblečenie svojej rodiny, ako aj na zariadenie a vedenie svojej domácnosti, a to za najnižšie ceny.
02

Naša vízia

Stať sa najväčšou, najlepšou, najlacnejšou a najznámejšou značkou obchodov pre rodinu a domácnosť v celej Európe.
03

Naša stratégia

Chceme, aby naša podnikateľská činnosť bola vedená trvalo udržateľným spôsobom, zameriavame sa na niekoľko hlavných oblastí – na rozvoj našich zamestnancov a zákazníkov, na dodávateľský reťazec a na podpornú infraštruktúru.

Naše čísla
hovoria samé za seba!

Spoločnosť sa dynamicky rozvíja nepretržite od roku 1999. Prvé obchody PEPCO v Poľsku vznikli v roku 2004. Dnes ich máme v celej Európe viac ako 2000!

Vďaka veľkému rozsahu našej činnosti a neustálemu zameriavaniu na nízke prevádzkové náklady, môžeme ponúkať kvalitné výrobky za prístupné ceny v čoraz väčšom množstve obchodov.

>19 miliónov

ZÁKAZNÍKOV MESAČNE

>600

OSÔB V CENTRÁLE V POĽSKU

>20 tisíc

ZAMESTNANCOV V 13 EURÓPSKYCH ŠTÁTOCH

>2 tisíc

OBCHODOV V 13 EURÓPSKYCH ŠTÁTOCH

>20 rokov

NEUSTÁLEHO ROZVOJA

>200 000 m2

SKLADOVACEJ PLOCHY V EURÓPE


Chceme sa dostať ku každému

Každý rok otvárame priemerne tristo nových obchodov a vstupujeme na aspoň dva nové európske trhy. Iba v priebehu poslednej dekády sa počet zamestnancov PEPCO zdesaťnásobil.

Sústredíme sa na poskytovanie čo najlepšej dostupnosti cenovo atraktívnych výrobkov, ale tiež na čo najširší geografický dosah.

Počet obchodov v jednotlivých krajinách:

Poľsko
1007
Česko
217
Slovensko
116
Rumunsko
302
Maďarsko
188
Slovinsko
28
Chorvátsko
81
Litva
52
Lotyšsko
34
Estónsko
23
Bulharsko
56
Taliansko
5
Srbsko
5

Celkový počet obchodov PEPCO v Európe: *

2114

Naša história, to je história úspechu!

2020

Otvárame obchody v Taliansku a Srbsku.

V Poľsku oslavujeme otvorenie 1000. obchodu PEPCO.
2019

Bulharsko obohatilo PEPCO rodinu.

2018

Prichádzame do Lotyšska a Estónska.

2017

Otvárame obchody v Chorvátsku, Slovinsku a v Litve.

2016

V priebehu necelých dvoch rokov zdvojnásobujeme počet obchodov – otvárame 1000. obchod PEPCO v Európe.

2015

PEPCO je možné navštíviť už aj v Rumunsku a Maďarsku.

2014

Oslavujeme otvorenie už 500. obchodu PEPCO.

od 2013

Naše obchody môžu prvýkrát využívať zákazníci mimo Poľska.

PEPCO vzniká v Česku a na Slovensku.
2007

Otvorenie 100. obchodu PEPCO.

2004

Otvorenie prvých 14 obchodov PEPCO v takých mestách ako: Poznaň, Bydgoszcz či Gdansk.

1999

Vytvorenie základov pre sieť predajní.

Naši zamestnanci sú vizitkou značky PEPCO!

Spoločnosť sa dynamicky rozvíja vďaka svojim zamestnancom a oni spolu s ňou – učia sa, ambiciózne sa rozvíjajú, postupujú na vyššie pozície.

Európska sieť PEPCO zamestnáva viac než 20 000 zamestnancov, medzi nimi viac než 600 v centrále v Poznani a viac než 1000 v distribúcii. Medzi súčasnými zamestnancami sú stále ľudia, ktorí v roku 1999 patrili k prvému tímu niekoľko desiatok ľudí, ktorí začínali rozvíjať našu firmu. Práve vďaka tomu a napriek veľkému rozsahu našej firmy sa nám podarilo zachovať rodinnú otvorenú atmosféru.

Počas piatich rokov som bola zodpovedná za jeden trh, a dnes, ako riaditeľka predaja pre južnú Európu, zodpovedám za osem rôznych štátov. Je to úžasná skúsenosť, pretože napriek jednoliatej organizačnej štruktúre, mám možnosť neustále spoznávať nové kultúry, trochu iné prístupy a postoje ku každodennému životu.
Keď sa ma niekto mimo PEPCO opýta na tajomstvo úspešného vývoja firmy, ktorý nepretržite trvá už viac ako 20 rokov, vždy odpoviem: skvelí zamestnanci a pracovná atmosféra založená na piatich hodnotách, ktorými sú rešpekt, čestnosť, spolupráca, nadšenie a zdokonaľovanie. Pracujem v spoločnosti PEPCO od prvého dňa jej existencie a zažívam to každý deň.
PEPCO je miesto medzinárodnej spolupráce. Pracujú tu spoľahliví ľudia, ktorí sa každodenne angažujú a spoločne dosahujú nové a nové úspechy. V IT oddelení na každého neustále čakajú nové výzvy a nové projekty. Medzi nami panuje kultúra učenia sa na chybách, preto je každá porážka považovaná za šancu naučiť sa niečo nové a rozvíjať sa.
Práca vo firme, ktorá sa stará o rozvoj a vzdelávanie, umožňuje zamestnancom realizovať vlastné nápady na spoločenské projekty, je splnením snov každého, kto chce pôsobiť v oblasti spoločenskej zodpovednosti podnikania.

Staňte sa súčasťou nášho úspechu už dnes!

Zamestnanecké benefity
Profesné výzvy
Šanca na rozvoj
Systém školení
Medzinárodné prostredie
Priateľská atmosféra
Zamestnanecké zľavy
Rôzne benefity
… a mnoho iných!

Charitatívna činnosť

Pre PEPCO sú v oblasti sociálneho pôsobenia prioritou deti a organizácia ich voľného času, rozvoj, vzdelávanie a vyrovnávanie životných príležitostí. Spolupracujeme s neziskovými organizáciami, vytvárame vlastné programy pomoci, angažujeme sa ako dobrovoľníci. V každom štáte, v ktorom pôsobíme, realizujeme rozličné iniciatívy zamerané na deti.

Poctivá práca prináša výsledky!

PEPCO patrí medzi najviac oceňované značky medzi zákazníkmi a odborníkmi!

Dokazujú to, okrem miliónov kupujúcich v našich obchodoch, ceny a ocenenia, udeľované za kvalitu, popularitu, dôveru a renomé. Sme hrdí za všetky pochvaly, ktoré nás motivujú k ďalšiemu rozvoju pre našich zákazníkov a zamestnancov.

Naše ocenenia:

Hviezda kvality obsluhy 2020

Ocenenie priznávané firmám za vysokú kvalitu obsluhy spotrebiteľov hodnotené poľským programom kvality obsluhy, ktorý počas celého roku robí prieskum spokojnosti spotrebiteľov a každý rok spracúva milióny dát. Opätovne realizovaný prieskum súčasne ukazuje, že zákazníci PEPCO nás považujú za priaznivú a dôveryhodnú značku. Czytaj więcej

Super značka 2020

Ocenenie pre najviac rozvojové, rozpoznateľné a inovatívne značky pôsobiace na trhu v Poľsku. Značka PEPCO opäť získala ocenenie SUPER ZNAČKA 2020 za kvalitu, dôveru a renomé. V súťaži sa hodnotia: trhová pozícia jednotlivých značiek a ich napredovanie, kvalita výrobkov alebo služieb, ako aj úroveň dôvery zákazníkov. Czytaj więcej

Značka desaťročia

Špeciálne ocenenie priznané značke PEPCO v rámci jubilejnej edície programu „Dobrá značka – kvalita, dôvera, renomé“ za pravidelné víťazstvá v súťaži v rokoch 2009 – 2019. PEPCO je jedinou ocenenou značkou maloobchodnej siete a najoceňovanejšou spoločnosťou medzi spotrebiteľmi a trhovými expertmi už desať rokov! Czytaj więcej

Hviezda kvality obsluhy 2019

Ocenenie priznávané firmám za vysokú kvalitu obsluhy spotrebiteľov hodnotené Poľským programom kvality obsluhy, ktorý počas celého roku robí prieskum spokojnosti spotrebiteľov a každý rok spracúva milióny dát. Opätovne realizovaný prieskum súčasne ukazuje, že zákazníci PEPCO nás považujú za priaznivú a dôveryhodnú značku. Czytaj więcej

Super značka 2019

Ocenenie pre najviac rozvojové, rozpoznateľné a inovatívne značky pôsobiace na trhu v Poľsku. Značka PEPCO opäť získala ocenenie SUPER ZNAČKA 2019 za kvalitu, dôveru a renomé. V súťaži sa hodnotia: trhová pozícia jednotlivých značiek a ich napredovanie, kvalita výrobkov alebo služieb, ako aj úroveň dôvery zákazníkov. Czytaj więcej

Forbes Diamonds 2018

Rebríček najdynamickejšie sa rozvíjajúcich firiem v Poľsku. V porozumení s redakciou mesačníka „Forbes“ a na základe údajov, ktoré zhromaždila prieskumná agentúra Bisnode Polska, vytvára sa zoznam firiem, ktoré dosahujú pozitívne hodnotenia dôveryhodnosti. Spoločnosť PEPCO sa opäť stala jedným z výhercov súťaže. Czytaj więcej

Hviezda kvality obsluhy 2018

Ocenenie priznávané firmám za vysokú kvalitu obsluhy spotrebiteľov hodnotené Poľským programom kvality obsluhy, ktorý počas celého roku robí prieskum spokojnosti spotrebiteľov a každý rok spracúva milióny dát. Opätovne realizovaný prieskum súčasne ukazuje, že zákazníci PEPCO nás považujú za priaznivú a dôveryhodnú značku. Czytaj więcej

Super značka 2018

Ocenenie pre najviac rozvojové a rozpoznateľné značky prítomné na trhu v Poľsku. Značka PEPCO bola opäť veľmi vysoko hodnotená, a vďaka tomu získala ocenenie SUPER ZNAČKA 2018 za kvalitu, dôveru a renomé. V súťaži sa hodnotia: trhová pozícia jednotlivých značiek a ich napredovanie, kvalita výrobkov alebo služieb, ako aj úroveň dôvery zákazníkov. Czytaj więcej

AI Excellence Award 2017

Prestížne ocenenie Best Retailer of the Year 2017 a AI Excellence Award za najväčší úspech 2017: 1000. otvorený obchod. Ocenenia udelené AI Global Media. Czytaj więcej

Super značka 2017

Ocenenie pre najviac rozvojové a rozpoznateľné značky prítomné na trhu v Poľsku.

Hviezda kvality obsluhy 2017

Ocenenie, ktoré firmám za vysokú kvalitu obsluhy spotrebiteľa udeľuje Poľský program kvality obsluhy.

Diamanty Forbes 2017

Už desiatykrát v spolupráci s redakciou mesačníka „Forbes“ prieskumná agentúra Bisnode Polska vytvorila zoznam najdynamickejšie sa rozvíjajúcich firiem v Poľsku. Pre tie firmy, ktoré v posledných troch rokoch najrýchlejšie zväčšovali svoju hodnotu. Spoločnosť PEPCO v rebríčku oceňovaných firiem v regióne Veľkopoľska získala 1. miesto. Czytaj więcej

Retailers' Awards 2016

Retail Awards patrí v Poľsku medzi najväčšie podujatie, na ktorom sa každoročne zúčastňuje niekoľko stoviek najdôležitejších investorov a developerov zo strednej a východnej Európy. Firma PEPCO zvíťazila v kategórii Best Expansion, a náš operačný riaditeľ Marcin Stańko bol nominovaný na ocenenie Best Manager of the Year. Czytaj więcej

Dobrá značka 2016

Ocenenie je udeľované najviac inovatívnym, rozvojovým a rozpoznateľným poľským značkám. V súťaži sa hodnotia: trhová pozícia jednotlivých značiek a ich napredovanie, kvalita výrobkov alebo služieb, ako aj úroveň dôvery zákazníkov. PEPCO získalo titul „Dobrá značka“ už tretíkrát za sebou. Czytaj więcej

Forbes Diamonds 2016

Rebríček najdynamickejšie sa rozvíjajúcich firiem v Poľsku. Na základe údajov zhromaždených prieskumnými agentúrami sa vytvára databáza firiem, ktoré získali pozitívne hodnotenie dôveryhodnosti. Spoločnosť PEPCO sa opäť stala jedným z výhercov súťaže. Czytaj więcej

Gepardy biznisu 2015

Rebríček víťazov sa vytvára na základe nárastu trhovej hodnoty. Analyzované sú spoločnosti, ktoré v poslednom období dosiahli príslušné výnosy a zisk, a majú kladnú hodnotu kapitálu. Finančné výsledky poľských firiem analyzuje Inštitút európskeho biznisu. Czytaj więcej

Retailers' Awards 2014

Gala CEE Retail Awards patrí v Poľsku medzi najväčšie podujatie odvetvia komerčných nehnuteľností, na ktorom sa každoročne zúčastňuje niekoľko stoviek najdôležitejších investorov a developerov zo strednej a východnej Európy. Spoločnosť PEPCO zvíťazila v kategórii Discount Retailer of the Year 2014. Czytaj więcej