Plníme potreby našich zákazníkov
Z tohto dôvodu je náš proces vybavovania sťažností jednoduchý a rýchly. Pri nákupe tovaru v predajniach Pepco máte vždy 2 roky na uplatnenie reklamácie, ak v tom čase spozorujete akékoľvek chyby súvisiace s kvalitou zakúpeného produktu.
Reklamačný poriadok v spoločnosti Pepco
Musíte len navštíviť ktorúkoľvek predajňu Pepco, kde vyplníte reklamačný formulár, ktorý je k dispozícii pri pokladni. Nezabudnite si so sebou vziať chybný produkt spolu s dokladom o kúpe – bločkom z pokladne.
Reklamácia bude vybavená v zákonom stanovených 30 dňoch, budeme vás podľa vlastného uváženia informovať telefonicky, klasickou poštou alebo e-mailom.
01
Prídite s produktom a dokladom o kúpe.
02
Vyplňte reklamačný formulár
03
Počkajte si na rozhodnutie o reklamácii
04
Obdržanie náhrady za reklamovaný tovar
Najčastejšie otázky
Všetky naše predajne ponúkajú záruku vrátenia peňazí: do 30 dní môžu zákazníci vrátiť produkt neporušený a v stave „ako nový“ spolu s dokladom o kúpe – pokladničným bločkom a neporušenou cenovkou. Viac informácií o záruke vrátenia peňazí nájdete tu.
Áno, tovar môžete vrátiť v ktorejkoľvek predajni Pepco. Viac sa dočítate tu.
To, žiaľ, nemôžete urobiť. Na odhlásenie predaného produktu a opätovné zaradenie do zásob tovaru je potrebné potvrdenie.
To, žiaľ, nemôžete urobiť. Vyžadujeme, aby ste tovar vrátili neporušený s balením a visačkou „ako nový“ v predajnom stave.
Niektorý tovar na osobné použitie nie je možné vrátiť. Celý zoznam je k dispozícii TU.
Po vybavení reklamácie alebo vrátení produktu by mala byť refundácia na platobnú kartu pripísaná na účet do 14 dní od prijatia reklamácie alebo vrátenia produktu.
Záručná doba na výrobky zakúpené v predajniach Pepco je 2 roky. V prípade, že počas záručnej doby zistíte akékoľvek chyby kvality, odporúčame vám reklamovať v ktorejkoľvek predajni. Viac informácií nájdete TU.
Reklamácie prijímame v každej predajni Pepco. Stačí priniesť chybný produkt, pokladničný bloček a vyplniť reklamačný formulár. Vašu sťažnosť vybavíme v zákonnej lehote 30 dní. Viac informácií nájdete TU.
Ak bola vaša reklamácia zamietnutá a vy s rozhodnutím nesúhlasíte, máte právo sa odvolať v predajni Pepco. Postup sa riadi rovnakými pravidlami ako bežná reklamácia.
Vrátenie tovaru je možné vykonať do 30 dní od zakúpenia plnohodnotného produktu s originálnou visačkou a pokladničným bločkom ako dôkazom o kúpe. Na druhej strane má zákazník právo na reklamáciu akéhokoľvek (ne)plnohodnotného (použitého) produktu do 2 rokov od jeho kúpy, ak zistí akékoľvek nedostatky v kvalite. Reklamácie je možné realizovať na základe pokladničného bločku. Vrátenie aj reklamáciu je možné vykonať v ktorejkoľvek predajni Pepco.
Sťažnosti a pochvaly je možné hlásiť prostredníctvom kontaktného formuláru dostupného na našom webe, zaslaním správy na adresu: zakaznik@pepco.sk alebo priamo v predajni vyplnením formuláru zákazníckeho prieskumu, ktorý je poskytnutý zákazníkovi na požiadanie.
Prečo sa oplatí nakupovať v Pepco?