Moja predajňa
LOADER
Menu
Produkty

Reklamačný poriadok v spoločnosti PEPCO

Musíte len navštíviť ktorúkoľvek predajňu PEPCO, kde vyplníte reklamačný formulár, ktorý je k dispozícii pri pokladni. Nezabudnite si so sebou vziať chybný produkt spolu s dokladom o kúpe – bločkom z pokladne.

Reklamácia bude vybavená v zákonom stanovených 30 dňoch, budeme vás podľa vlastného uváženia informovať telefonicky, klasickou poštou alebo e-mailom.

 

Ako reklamovať produkt?

01

01

Prídite s produktom a dokladom o kúpe.

Na uplatnenie reklamácie v ktorejkoľvek predajni máte až 2 roky od dátumu nákupu. Vezmite so sebou predmetný produkt spolu s dokladom o kúpe - bločkom z pokladne.

02

02

Vyplňte reklamačný formulár

Požiadajte pokladníčku v predajni o formulár. Vyplnený formulár s poškodeným produktom odovzdajte v predajni.

03

03

Počkajte si na rozhodnutie o reklamácii

Do 30 pracovných dní od dátumu reklamácie vás budeme informovať o kladnom alebo zamietavom rozhodnutí.

04

04

Obdržanie náhrady za reklamovaný tovar

V prípade kladného rozhodnutia navštívte predajňu, v ktorej ste podali reklamáciu, a obdržíte späť náhradu.

Najčastejšie otázky

Môžem vrátiť produkt, ktorý nespĺňa moje očakávania?

Všetky naše predajne ponúkajú záruku vrátenia peňazí: do 30 dní môžu zákazníci vrátiť produkt neporušený a v stave „ako nový“ spolu s dokladom o kúpe – pokladničným bločkom a neporušenou cenovkou. Viac informácií o záruke vrátenia peňazí nájdete tu.

Môžem položku vrátiť v inej predajni, ako v tej, kde som ju kúpil?

Áno, tovar môžete vrátiť v ktorejkoľvek predajni PEPCO. Viac sa dočítate tu.

Môžem produkt vrátiť bez pokladničného bločku?

To, žiaľ, nemôžete urobiť. Na odhlásenie predaného produktu a opätovné zaradenie do zásob tovaru je potrebné potvrdenie.

Môžem produkt vrátiť bez visačky?

To, žiaľ, nemôžete urobiť. Vyžadujeme, aby ste tovar vrátili neporušený s balením a visačkou „ako nový“ v predajnom stave.

Ktoré výrobky nie je možné vrátiť?

Niektorý tovar na osobné použitie nie je možné vrátiť. Celý zoznam je k dispozícii TU.

Ako dlho trvá pripísanie vrátenej sumy na bankový účet?

Po vybavení reklamácie alebo vrátení produktu by mala byť refundácia na platobnú kartu pripísaná na účet do 14 dní od prijatia reklamácie alebo vrátenia produktu.

Aká je záručná doba na výrobky PEPCO?

Záručná doba na výrobky zakúpené v predajniach PEPCO je 2 roky. V prípade, že počas záručnej doby zistíte akékoľvek chyby kvality, odporúčame vám reklamovať v ktorejkoľvek predajni. Viac informácií nájdete TU.

Ako môžem reklamovať produkt zakúpený v predajni PEPCO?

Reklamácie prijímame v každej predajni PEPCO. Stačí priniesť chybný produkt, pokladničný bloček a vyplniť reklamačný formulár. Vašu sťažnosť vybavíme v zákonnej lehote 30 dní. Viac informácií nájdete TU.

Moja reklamácia bola zamietnutá. Čo môžem urobiť?

Ak bola vaša reklamácia zamietnutá a vy s rozhodnutím nesúhlasíte, máte právo sa odvolať v predajni PEPCO. Postup sa riadi rovnakými pravidlami ako bežná reklamácia.

Aký je rozdiel medzi vrátením a reklamáciou?

Vrátenie tovaru je možné vykonať do 30 dní od zakúpenia plnohodnotného produktu s originálnou visačkou a pokladničným bločkom ako dôkazom o kúpe. Na druhej strane má zákazník právo na reklamáciu akéhokoľvek (ne)plnohodnotného (použitého) produktu do 2 rokov od jeho kúpy, ak zistí akékoľvek nedostatky v kvalite. Reklamácie je možné realizovať na základe pokladničného bločku. Vrátenie aj reklamáciu je možné vykonať v ktorejkoľvek predajni PEPCO.

Ako môžem nahlásiť sťažnosť alebo pochvalu?

Sťažnosti a pochvaly je možné hlásiť prostredníctvom kontaktného formuláru dostupného na našom webe, zaslaním správy na adresu: zakaznik@pepco.sk, volaním zákazníckeho servisu: +421 233 056 067 alebo priamo v predajni vyplnením formuláru zákazníckeho prieskumu, ktorý je poskytnutý zákazníkovi na požiadanie.

Zákaznícky servis

Máte nejakú otázku? Napíšte nám alebo zavolajte!
Naši zamestnanci zákazníckeho servisu vám radi odpovedia na vaše otázky.

Mohlo by sa vám tiež páčiť: