Viac za menej… každý deň!

Používame cookies na reklamné a štatistické účely a tiež na účely prispôsobenia našej ponuky vašim potrebám. Nastavenie cookies si môžete kedykoľvek zmeniť vo vašom prehliadači tak, že niektoré tieto súbory buď povolíte, alebo zakážete. Pokiaľ budete tieto webové stránky používať bezo zmeny nastavenia vášho prehliadača, budeme zaznamenávať tieto informácie (cookies) do pamäte vášho koncového zariadenia (počítača, mobilného telefónu a pod.) a budeme k nim získavať prístup pre vyššie uvedené účely. Viac informácií nájdete v našich Zásadách ochrany súkromia.

REKLAMÁCIE


Pri nákupe v PEPCO máte vždy 2 roky na podanie reklamácie, ak počas tohto obdobia zistíte akékoľvek chyby spojené s kvalitou zakúpeného výrobku.
V PEPCO sa snažíme vychádzať v ústrety požiadavkám zákazníkov, preto je u nás reklamačný proces veľmi jednoduchý a rýchly. Stačí sa vybrať do ktorejkoľvek našej predajne a vyplniť reklamačný protokol, ktorý je pre vás k dispozícii pri pokladni. Nezabudnite si so sebou vziať chybný produkt a doklad o nákupe, ktorým je pokladničný doklad.
Reklamáciu vybavíme v zákonnej lehote do 30 dní a o výsledku Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom – podľa toho, čo vám najviac vyhovuje. V prípade negatívneho výsledku posúdenia reklamácie máte právo na odvolanie prostredníctvom opätovného vyplnenia reklamačného formulára.

Ako reklamovať produkt


 

Zobraziť viac


Garancia
vrátenia hotovosti