Viac za menej… každý deň!

Používame cookies na reklamné a štatistické účely a tiež na účely prispôsobenia našej ponuky vašim potrebám. Nastavenie cookies si môžete kedykoľvek zmeniť vo vašom prehliadači tak, že niektoré tieto súbory buď povolíte, alebo zakážete. Pokiaľ budete tieto webové stránky používať bezo zmeny nastavenia vášho prehliadača, budeme zaznamenávať tieto informácie (cookies) do pamäte vášho koncového zariadenia (počítača, mobilného telefónu a pod.) a budeme k nim získavať prístup pre vyššie uvedené účely. Viac informácií nájdete v našich Zásadách ochrany súkromia.

OTÁZKY A ODPOVEDE


Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Skúste si pozrieť ešte tieto odpovede.

PREDAJŇA


V tejto časti nájdete odpovede na otázky týkajúce sa predajní PEPCO.

1

Kde je najbližšia predajňa v mojom okolí?

Využite náš vyhľadávač predajní. Nájdete v ňom mapu všetkých predajní PEPCO na území celej krajiny.
2

Kde nájdem telefónne číslo do predajne PEPCO?

Telefonické kontakty na predajne neposkytujeme, slúžia výlučne pre interné účely. Ak máte akékoľvek otázky, radi Vám ich zodpovieme priamo v predajni, alebo prostredníctvom e-mailu na zakaznik@pepco.sk, prípadne telefonicky na čísle +421 233056067.

3

Aké sú otváracie hodiny predajne?

Využite náš vyhľadávač predajní. Nájdete v ňom mapu všetkých predajní PEPCO na celom Slovensku a pri každej predajni sú uvedené otváracie hodiny spolu s presnou adresou predajne.
4

Máte internetový obchod?

Spoločnosť PEPCO neprevádzkuje internetový ani zásielkový predaj. Všetky výrobky sú dostupné výlučne v našich predajniach. Neustále pracujeme na rozširovaní siete našich predajní, aby sme všetkým našim zákazníkom boli nablízku. Uprednostňujeme osobný kontakt s našimi zákazníkmi, ktorí nás môžu nájsť v menších i väčších mestách, mestských častiach a obchodných centrách, kde sa snažíme doplniť ponuku o produkty rodinnej potreby a stali sa tak súčasťou každodenného života.
5

Môžem v PEPCO kúpiť darčekovú poukážku?

PEPCO nemá v ponuke na predaj darčekové poukážky. Vieme však, že sú stále viac žiadané a preto veríme, že v budúcnosti Vám ich budeme môcť ponúknuť.
6

Prečo sa v mojom meste nenachádza PEPCO?

Neustále otvárame nové predajne po celom Slovensku. Dúfame, že v krátkej dobe budeme môcť oslavovať nové otvorenie PEPCO aj vo Vašom okolí. O každom novom otvorení predajne sa včas dozviete na našom Facebookovom profile a na úvode našej webstránky, presnejšie v spodnej časti úvodnej stránky.

7

Kde nájdem informácie o predajniach PEPCO v zahraničí?

V hornej časti stránky je ponuka, kde po rozkliknutí vidíte zoznam všetkých krajín, kde spoločnosť PEPCO pôsobí. Vyhľadávať predajne môžete po zvolení jednej z krajín, ktorá Vás zaujíma, alebo môžete využiť možnosť hľadať v poľskej a anglickej verzii stránky, ktoré podporujú vyhľadávanie vo všetkých krajinách, kde PEPCO nájdete. Do vyhľadávača môžete zadať názov mesta alebo PSČ.

VÝROBKY


V tejto časti nájdete odpovede na otázky týkajúce sa výrobkov dostupných v predajniach PEPCO.

1

Môžem si overiť dostupnosť výrobku v danej predajni?

Informácie o dostupnosti môžete získať na emailovej adrese: zakaznik@pepco.sk alebo nám zavolajte na tel. číslo: +421 233 056 067 (v pracovné dni: po - pia 9:00-17:00).

2

Môžem si rezervovať tovar v predajni?

Môžete požiadať o rezerváciu tovaru priamo v predajni, kde ste tovar našli. Tovar je možné rezervovať najviac jeden deň okrem produktov z aktuálneho letáku, ktoré nie je možné rezervovať vôbec. Cez zákaznícky servis sa produkty rezervovať nedajú.
3

Sú výrobky z letáku dostupné v každej predajni?

Výrobky z letáku sú dostupné vo všetkých predajniach od začiatku akcie až do vyčerpania zásob.
4

Sú produkty, ktoré nájdem na stránke dostupné vo všetkých predajniach?

Produkty, ktoré nájdete na našej stránke, no nie v letáku, môžu byť dostupné len vo vybraných predajniach. Fotografie produktov sú často ilustračné, nejedná sa o ponuku, ale o inšpiráciu, čo všetko v PEPCO nájdete. Produkty, ktoré nájdete v predajni sa môžu od tých na stránke mierne líšiť.
5

Ako často máte dodávky tovaru?

Naše výrobky môžete vidieť v letákoch, newslettri, na internetovej stránke a na oficiálnom profile na Facebooku a Instagrame. Ak sa chcete viac inšpirovať, navštívte tiež stránku https://inspiracie.pepco.sk/ 

6

Kde nájdem informácie o akciách a výpredajoch?

Informácie o aktuálnych zľavách nájdete v letáku, na internetovej stránke a na oficiálnom profile na Facebooku a Instagrame.
7

Aký druh výrobkov môžem kúpiť v PEPCO?

V PEPCO si každý nájde niečo pre seba, pre domácnosť aj pre rodinu. Ponúkame odevy pre deti a dospelých, priemyselný tovar spojený so zariadením domácnosti, hračky, sezónny a kancelársky tovar - samozrejme, všetko za najnižšie ceny.

VRÁTENIE TOVARU A REKLAMÁCIE


Máte otázky týkajúce sa vrátenia tovaru alebo reklamácie? Prečítajte si nasledujúce odpovede.

1

Môžem tovar vymeniť alebo vrátiť?

Vo všetkých predajniach našej siete platí záruka vrátenia peňazí. V priebehu 30 dní od zakúpenia je možné vrátiť alebo vymeniť nepoškodený výrobok, ktorý nenesie známky používania. Prineste nepoškodený tovar s pokladničným blokom do ktorejkoľvek predajne PEPCO a my Vám vrátime hotovosť. Z hygienických dôvodov tvoria výnimku niektoré druhy tovaru, viac sa dočítate priamo v sekcii venovanej tejto službe TU.

2

Môžem vrátiť výrobok v inej predajni ako je tá, v ktorej bol zakúpený?

Áno, Tovar môžete vymeniť alebo vrátiť v ktorejkoľvek predajni PEPCO na Slovensku. Viac informácií o službe nájdete TU.
3

Môžem vrátiť alebo vymeniť tovar, keď nemám pokladničný doklad?

Žiaľ, nie je to možné. Na bločku je uvedený kód, ktorý je potrebné naskenovať do pokladne, aby sme tovar mohli prijať naspäť do skladových zásob predajne. Je nám ľúto, iným spôsobom to nie je možné, a preto je pokladničný blok nevyhnutný pre poskytnutie tejto služby.
4

Môžem vrátiť alebo vymeniť tovar, keď nemám pôvodné štítky alebo cenovky?

Je nám ľúto, no nie je to možné.
5

Je možné vymeniť každý typ tovaru?

Z hygienických dôvodov neumožňujeme vrátenie niektorých výrobkov určených na osobné použitie, ich kompletný zoznam nájdete TU.
6

Aká je záručná doba na produkty zakúpené v PEPCO

Záručná doba na produkty zakúpené v PEPCO je 2 roky. V prípade, že sa v tejto lehote prejaví výrobná vada produktu, odporúčame Vám výrobok reklamovať v ktorejkoľvek z našich predajní. Viac informácií nájdete TU.
7

Ako môžem tovar reklamovať?

Reklamácie prijímame v každej z našich predajní. Stačí priniesť chybný výrobok a predložiť doklad o nákupe (pokladničný doklad) a vyplniť reklamačný formulár. Reklamáciu vybavíme v stanovenej lehote 30 dní. Viac informácií nájdete TU.

8

Podal/a som reklamáciu, ktorá bola zamietnutá. Čo môžem urobiť?

Ak bola Vaša reklamácia posúdená negatívne a nesúhlasíte s takýmto rozhodnutím, máte právo podať odvolanie proti reklamácii v predajni PEPCO. Tento proces prebieha rovnakým spôsobom ako bežná reklamácia. 

9

Ako dlho trvá, kým sa mi na účet pripíše suma za reklamovaný alebo vrátený tovar?

Po vybavení reklamácie alebo vrátení tovaru sa suma pripíše na kartu najneskôr do 14 dní.
10

Čím sa líši reklamácia od vrátenia tovaru?

V prípade, že na tovare nájdete akúkoľvek závadu, alebo sa závada prejaví v priebehu jeho používania, jedná sa vždy o reklamáciu. Viac o službe sa dozvite TU. Možnosť výmeny alebo vrátenia tovaru do 30 dní sa týka len nezávadného tovaru, ktorý nejaví známky použitia. Viac o službe sa dozviete TU.
11

Ako môžem podať sťažnosť alebo pochvalu?

Sťažnosti a pochvaly nám môžete poslať prostredníctvom kontaktného formulára na našej stránke, prípadne nám ich môžete zaslať na e-mail: zakaznik@pepco.sk.

SLUŽBY


V tejto časti nájdete odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa služieb ponúkaných v predajniach PEPCO.

1

Aké služby sú dostupné v predajniach PEPCO?

V predajniach PEPCO ponúkame vrátenie použitých batérií a službu Garancia vrátenia peňazí. Podrobné informácie o službách nájdete TU.

2

Je možné v PEPCO nakúpiť na faktúru?

Nie, v našich predajniach nie je možné nakúpiť na faktúru.
3

Môžem v PEPCO platiť kartou?

Samozrejme, všetky naše predajne sú vybavené terminálmi na platobné karty. Prijímame všetky platobné karty okrem American Express.
4

Môžem platiť poukážkami?

Je nám ľúto, v PEPCO nie je možné platiť poukážkami.
5

Môžem dostať kópiu pokladničného bločku?

Nie je to možné. Pokladničný doklad je vytlačený pri platbe nákupu a nie je možné ho neskôr opäť vytlačiť, rovnako ako nemáme možnosť vytlačiť kópiu dokladu.
6

Môžem do predajne priniesť použité batérie?

Áno, v predajniach nájdete označenú nádobu, kam môžete batérie vyhodiť.

SPOLUPRÁCA


V tejto časti nájdete odpovede na otázky týkajúce sa spolupráce.

1

Kam môžem poslať ponuku priestorov pre novú predajňu?

Prosíme, pošlite nám informácie cez kontaktný formulár alebo na e-mail zakaznik@pepco.sk.

2

Kam môžem poslať ponuka na spoluprácu?

Prosíme, pošlite nám informácie cez kontaktný formulár alebo na e-mail zakaznik@pepco.sk.

3

Kde nájdem informácie o pracovných ponukách v PEPCO?

Všetky aktuálne pracovné ponuky nájdete na našej stránke v sekcii Kariéra. Prihlásiť sa do výberového konania môžete priamo cez pracovnú ponuku, alebo cez kontaktný formulár na našej stránke, stačí zvoliť možnosť "Personálne oddelenie".

4

Na moju žiadosť o prijatie do zamestnania som nedostal odpoveď, čo môžem spraviť?

V prípade, že pracovná pozícia už nie je aktuálna, odporúčame Vám skontrolovať aktuálne pracovné ponuky a reagovať na ne. Vzhľadom k vysokému počtu prijatých žiadostí nemáme možnosť kontaktovať všetkých uchádzačov, preto oslovujeme len vybraných, ktorí sú pozvaní na pohovor.

 Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku, kontaktujte náš na našej emailovej adrese: zakaznik@pepco.sk alebo nám zavolajte na

tel. číslo: +421 233 056 067 (v pracovné dni: po – pia  9:00-17:00).

Zobraziť viac


Informácie
pre zákazníkov

Nájsť predajňu

Zadajte PSČ alebo mesto


Vaša predajňa