Viac za menej… každý deň!

Používame cookies na reklamné a štatistické účely a tiež na účely prispôsobenia našej ponuky vašim potrebám. Nastavenie cookies si môžete kedykoľvek zmeniť vo vašom prehliadači tak, že niektoré tieto súbory buď povolíte, alebo zakážete. Pokiaľ budete tieto webové stránky používať bezo zmeny nastavenia vášho prehliadača, budeme zaznamenávať tieto informácie (cookies) do pamäte vášho koncového zariadenia (počítača, mobilného telefónu a pod.) a budeme k nim získavať prístup pre vyššie uvedené účely. Viac informácií nájdete v našich Zásadách ochrany súkromia.

OTÁZKY A ODPOVEDE


Nenašli ste odpoveď na vašu otázku? Skúste si pozrieť ešte tieto odpovede.

VÝROBKY


V tejto časti nájdete odpovede na otázky týkajúce sa výrobkov dostupných v predajniach PEPCO.

1

Môžem si overiť dostupnosť výrobku v danej predajni?

Informácie o dostupnosti môžete získať na emailovej adrese: zakaznik@pepco.sk alebo nám zavolajte na tel. číslo: +421 233 056 067 (v pracovné dni: po - pia 9:00-17:00).

2

Sú výrobky z letáku dostupné v každej predajni?

Výrobky z letáku sú dostupné vo všetkých predajniach od začiatku akcie až do vyčerpania zásob.
3

Ako často máte dodávky tovaru?

Tovar do našich predajní dodávame 3-4 x za týždeň. Dni dodávok sa môžu líšiť v závislosti od danej predajne.
4

Aký druh výrobkov môžem kúpiť v PEPCO?

V PEPCO si každý nájde niečo pre seba, pre domácnosť aj pre rodinu. Ponúkame odevy pre deti a dospelých, priemyselný tovar spojený so zariadením domácnosti, hračky, sezónny a kancelársky tovar – samozrejme, všetko za najnižšie ceny.

5

Ako často sa menia kolekcie?

Kolekcie v našich predajniach sa menia dvakrát za rok. Najviac noviniek prichádza do predajní PEPCO spolu s uvedením nových kolekcií (január až marec – kolekcia jar/leto a júl až august – kolekcia jeseň/zima) a v čase výnimočných nákupov (napríklad Vianoce, Veľká noc alebo Valentín). Vždy sa snažíme zabezpečiť pravidelné dodávky nových výrobkov do našich predajní.

6

Kde môžem vidieť výrobky z ponuky PEPCO?

Naše výrobky môžete vidieť v letákoch, newsletteri, na internetovej stránke a na oficiálnom profile na Facebooku a Instagrame.

7

Máte internetový obchod?

V súčasnej dobe sa sústreďujeme na rozvoj našej siete kamenných predajní, v ktorej je už takmer 1 000 pobočiek  po celej Európe. Neprevádzkujeme internetový ani zásielkový predaj. Všetky výrobky sú dostupné výlučne v našich predajniach na území celej krajiny. Tu nájdete mapu so všetkými slovenskými lokáciami, v ktorých možno nájsť naše predajne.

SLUŽBY


V tejto časti nájdete odpovede na najčastejšie otázky týkajúce sa služieb ponúkaných v predajniach PEPCO.

1

Aké služby sú dostupné v predajniach PEPCO?

V predajniach PEPCO ponúkame vrátenie použitých batérií, službu Garancia vrátenia hotovosti a Paysafecard. Podrobné informácie o službách nájdete tu.

2

Je možné v PEPCO dostať faktúru s DPH?

Áno, vo všetkých našich predajniach môžete dostať faktúru s DPH.

3

Môžem v PEPCO platiť kartou?

Samozrejme, všetky naše predajne sú vybavené terminálmi na platobné karty. Prijímame všetky platobné karty okrem American Express.

VRÁTENIE TOVARU A REKLAMÁCIE


Máte otázky týkajúce sa vrátenia tovaru alebo reklamácie? Prečítajte si nasledujúce odpovede.

1

Môžem vrátiť výrobok, ktorý nespĺňa moje očakávania?

Vo všetkých predajniach našej siete platí záruka vrátenia hotovosti – v priebehu 30 dní je možné vrátiť alebo vymeniť nepoškodený výrobok, ktorý nenesie známky používania, spolu s dokladom o nákupe – pokladničným dokladom a nepoškodenou etiketou. Viac informácií o Garancii vrátenia hotovosti si môžete prečítať tu.

2

Môžem vrátiť bielizeň?

Z hygienických dôvodov neumožňujeme vrátenie niektorých výrobkov určených na osobné použitie:

Dámska a dievčenská bielizeň:

· Podprsenky

· Športové podprsenky

· Nohavičky, šortkové nohavičky, tango nohavičky – balené jednotlivo

· Súpravy bielizne: tričko + šortkové nohavičky/nohavičky

 

Pánska a chlapčenská bielizeň:

· Slipy, boxerky – balené jednotlivo

· Chlapčenské súpravy bielizne: tričko + slipy/boxerky.

 

Viac informácií nájdete tu.

3

Môžem vrátiť výrobok v inej predajni ako je tá, v ktorej bol zakúpený?

Áno, tovar možno vrátiť v každej z predajní PEPCO. Viac informácií nájdete tu.

4

Výrobok sa pokazil počas používania, môžem ho reklamovať?

Na takýto výrobok sa, samozrejme, reklamácia vzťahuje. Reklamácie prijímame v každej z našich predajní. Stačí priniesť chybný výrobok a predložiť doklad o nákupe (pokladničný doklad, výpis z karty alebo svedka, ktorý potvrdí nákup) a vyplniť reklamačný formulár. Reklamáciu vybavíme v stanovenej lehote 30 dní. Viac informácií nájdete tu.

5

Čím sa líši reklamácia od vrátenia tovaru?

Tovar možno vrátiť alebo vymeniť do 30 dní od dátumu zakúpenia v prípade plnohodnotného výrobku, ktorý má pôvodnú etiketu a pokladničný doklad alebo doklad o nákupe. Do dvoch rokov od dátumu zakúpenia má zákazník právo na reklamáciu každého neplnohodnotného tovaru (používaného), ktorý má skrytú chybu, napr.: zlý strih materiálu, nerovnomerné rukávy/nohavice, poškodený zips, párajúci sa šev, pretrvávajúci nepríjemný zápach, pretekajúci výrobok, a pod. Reklamácia môže byť vykonaná na základe pokladničného dokladu, výpisu z bankového účtu alebo potvrdením svedka nákupu. Vrátenie, ako aj reklamáciu, je možné vykonať v ktorejkoľvek predajni siete PEPCO na území celého Slovenska.

6

Podal/a som reklamáciu, ktorá bola zamietnutá. Čo môžem urobiť?

Ak bola Vaša reklamácia posúdená negatívne a nesúhlasíte s takýmto rozhodnutím, máte právo podať odvolanie proti reklamácii v predajni PEPCO. Tento proces prebieha rovnakým spôsobom ako bežná reklamácia.

LOKÁCIE PREDAJNÍ


Máte otázku týkajúcu sa lokácie predajní PEPCO? Prečítajte si, prosím, nasledujúce odpovede.

1

Kde je najbližšia predajňa v mojom okolí?

Využite náš vyhľadávač predajní. Nájdete v ňom mapu všetkých predajní PEPCO na území celej krajiny.
2

Máte internetový obchod?

Neprevádzkujeme internetový ani zásielkový predaj. Všetky výrobky sú dostupné výlučne v našich predajniach na území celej krajiny.

3

Prečo sa v mojom meste nenachádza predajňa PEPCO?

Neustále pracujeme na rozvoji našej siete kamenných predajní. Chceme byť čo najbližšie k Vám – našim zákazníkom. Dúfame, že čoskoro budeme môcť oslavovať otvorenie novej predajne PEPCO aj vo Vašom meste. Určite Vás o tom budeme vopred informovať na našom facebookovom profile a na internetovej stránke.

Ak ste nenašli odpoveď na svoju otázku, kontaktujte náš na našej emailovej adrese: zakaznik@pepco.sk alebo nám zavolajte na tel. číslo: +421 233 056 067 (v pracovné dni: po – pia  9:00-17:00).

Zobraziť viac


Informácie
pre zákazníkov

Nájsť predajňu

Zadajte PSČ alebo mesto


Vaša predajňa