Viac za menej… každý deň!

Služba využíva cookies v súlade s Politikou súborov cookies. Podmienky uloženia alebo prístupu k súborom cookies môžete nastaviť vo svojom prehliadači.

O firme


Sme európska sieť diskontných predajní, ktoré ponúkajú produkty pre celú rodinu a domácnosť za najnižšie ceny. Na Slovensku sa dynamicky rozvíjame už niekoľko rokov. Stali sme sa najpopulárnejším predajcom detských odevov a popredným dodávateľom dekoratívneho tovaru do domácnosti. Úspech dosahujeme predovšetkým vďaka ľuďom a ich angažovanosti.

Naša misia


Zabezpečiť pre našich zákazníkov čo najjednoduchší prístup ku každodenným produktom, ako je oblečenie pre rodinu či doplnky na skrášľovanie a udržiavanie chodu domácnosti. To všetko za najnižšie ceny.

Naša vízia


Stať sa najväčšou, najlepšou, najvýhodnejšou a najznámejšou diskontnou značkou v oblasti predaja oblečenia a doplnkov do domácnosti v celej Európe.

Naša stratégia


Našu činnosť chceme viesť so zameraním na tri hlavné oblasti rozvoja: ľudí, procesy a výhodnú ponuku produktov.

PEPCO v číslach


Viac ako 8 miliónov zákazníkov mesačne

Viac ako 10 rokov neustáleho rozvoja

Viac ako 9 000 zamestnancov v Európe

1 000 predajní v Európe

Viac ako 450-členná Centrála v Poznani

1 200 paliet s tovarom dodávaných denne do 5 krajín

HISTÓRIA


2016

Po necelých dvoch rokoch zdvojnásobujeme počet predajní – otvárame tisícu predajňu PEPCO

2015

PEPCO môžete navštíviť už aj v Rumunsku a Maďarsku

2014

Oslavujeme otvorenie päťstej predajne PEPCO

od 2013

Naše predajne slúžia
aj zákazníkom mimo Poľska - otvárame
predajne v Česku a na Slovensku

2007

Otvárame stú predajňa PEPCO.

2004

vzniká prvých 14 predajní PEPCO v Poľsku, ktoré sa nachádzajú v mestách Poznaň, Bydgoszcz, Gdansk a ďalších

1999

Začíname vytvárať základy pre sieťový biznis

SKUPINA


Do maloobchodného trhu investujeme už od roku 1999, ale prvú predajňu PEPCO sme otvorili v roku 2004. V tomto roku sme sa zároveň stali súčasťou juhoafrického investičného holdingu Pepkor. O desať rokov neskôr sme vstúpili do kapitálovej skupiny Steinhoff International Holdings Limited. Skupina pôsobí v 44 krajinách v Európe, Afrike a Austrálii a je vlastníkom 42 maloobchodných značiek.

Holding, ktorý prevádzkuje činnosť v Afrike, Austrálii a Európe, zamestnáva takmer 38 000 pracovníkov. Skupina bola založená v roku 1965. V súčasnosti riadi obchodné siete, ktoré ponúkajú hlavne odevy, obuv a textil, vo viac ako 4 000 predajniach. Najväčšie obchodné značky tejto Skupiny sú Pep a Ackermans.

Skupina integrovaných podnikov produkujúcich, dodávajúcich a predávajúcich nábytok, domáce potreby a odevy v Afrike, Európe a Austrálii. Firmu založil v Nemecku v roku 1964 Bruno Steinhoff. Je zapísaná na burze JSE v Johannesburgu a od roku 2015 na FSE vo Frankfurte. V Európe je po Ikea druhým najväčším zástupcom nábytkárskeho odvetvia.

Pracovníci


Európska sieť PEPCO zamestnáva viac ako 9 000 pracovníkov, medzi nimi vyše 450 v Centrále v Poznani a 400 pracovníkov v distribúcii. Súčasnými pracovníkmi sú aj ľudia, ktorí v roku 1999, v skupine niekoľkých desiatok osôb začínali rozvíjať našu firmu. Aj vďaka tomu, ale aj napriek rozsahu činnosti, sa nám darí zachovať rodinnú a otvorenú atmosféru.

Vyznamenania a ocenenia


PEPCO je jednou z najviac oceňovaných značiek medzi zákazníkmi a odborníkmi na trhu. Dôkazom toho sú okrem miliónov nakupujúcich v našich predajniach aj vyznamenania a odvetvové ocenenia udeľované za kvalitu, popularitu, dôveru a renomé. Sme hrdí na všetky pochvaly a ocenenia. Tie nás motivujú ďalej sa rozíjať, aby boli naši zákazníci a zamestnanci spokojní.

Retailers' Awards 2016

„Retail Awards“ je jedným z najväčších podujatí pre maloobchodné reťazce. Každý rok združuje stovky investorov a developerov stredovýchodnej Európy. PEPCO zvíťazilo v kategórii „Best Expansion“ a náš prevádzkový riaditeľ, Marcin Stańko, bol nominovaný na ocenenie „Best Manager of the Year“.

Hviezda kvality obsluhy 2016

„Program kvality obsluhy“ počas celého roka skúma úroveň spokojnosti spotrebiteľov a každoročne spracováva milióny údajov. Názory spotrebiteľov majú charakter spotrebiteľského prieskumu vykonávaného v nepretržitom režime. Zákazníci opätovne uznali firmu PEPCO za priateľskú a dôveryhodnú.

Retailers' Awards 2014

Slávnostné odovzdávanie „CEE Retail Awards“ je jedným z najväčších podujatí sektora komerčných nehnuteľností, ktoré každý rok združuje stovky najvýznamnejších investorov a developerov stredovýchodnej Európy. PEPCO zvíťazilo v kategórii „Discount Retailer of the Year 2014.

Dobrá značka 2016

Toto ocenenie je udeľované najinovatívnejším, rozvojovým a rozoznateľným značkám. V rankingu sú hodnotené: trhová pozícia jednotlivých značiek a ich pokrok, kvalita produktov a služieb, ako aj miera dôvery zákazníkov. PEPCO získalo titul „Dobrá značka“ už tretíkrát za sebou.

SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ


 

DOBROVOĽNÍCTVO


 

V PEPCO všetci chápeme a vážime si rodinné hodnoty, vzájomne sa rešpektujeme, otvorene komunikujeme a spoločne sa angažujeme pri poskytovaní pomoci druhým. Vyberáme si zamestnancov, ktorí sa zúčastňujú charitatívnych podujatí a ako dobrovoľníci sa zapájajú do činností s cieľom pomáhať ľuďom v najväčšej núdzi. Po dlhé roky podporujeme projekt „Szlachetna Paczka“ (Šľachetný balíček) a v projekte „PEPCO pomaga pełną PACZKĄ“ (PEPCO pomáha plným balíčkom), v celom Poľsku aktívne pripravujeme vianočné darčeky. V lete sa dobrovoľníci zúčastňujú behu „Poznań Business Run“ a zhromažďujú finančné prostriedky pre postihnutých z „Nadácie Jaśka Mela“ (Fundacja Jaśka Meli).