Viac za menej… každý deň!

Služba využíva cookies v súlade s Politikou súborov cookies. Podmienky uloženia alebo prístupu k súborom cookies môžete nastaviť vo svojom prehliadači.

O firme


Sme európska sieť diskontných predajní, ktoré ponúkajú produkty pre celú rodinu a domácnosť za najnižšie ceny. Na Slovensku sa dynamicky rozvíjame už niekoľko rokov. Stali sme sa najpopulárnejším predajcom detských odevov a popredným dodávateľom dekoratívneho tovaru do domácnosti. Úspech dosahujeme predovšetkým vďaka ľuďom a ich angažovanosti.

Naša misia


Zabezpečiť pre našich zákazníkov čo najjednoduchší prístup ku každodenným produktom, ako je oblečenie pre rodinu či doplnky na skrášľovanie a udržiavanie chodu domácnosti. To všetko za najnižšie ceny.

Naša vízia


Stať sa najväčšou, najlepšou, najvýhodnejšou a najznámejšou diskontnou značkou v oblasti predaja oblečenia a doplnkov do domácnosti v celej Európe.

Naša stratégia


Našu činnosť chceme viesť so zameraním na tri hlavné oblasti rozvoja: ľudí, procesy a výhodnú ponuku produktov.

PEPCO v číslach


Viac ako 11 miliónov zákazníkov mesačne

Viac ako 13 rokov neustáleho rozvoja

Viac ako 11 000 zamestnancov v Európe

1 000 predajní v Európe

Viac ako 450-členná Centrála v Poznani

1 200 paliet s tovarom dodávaných denne do 7 krajín

HISTÓRIA


2017

Zákazníci z Chorvátska a Slovinska už tiež nakupujú v PEPCO!

2016

Po necelých dvoch rokoch zdvojnásobujeme počet predajní – otvárame tisícu predajňu PEPCO

2015

PEPCO môžete navštíviť už aj v Rumunsku a Maďarsku

2014

Oslavujeme otvorenie päťstej predajne PEPCO

od 2013

Naše predajne slúžia
aj zákazníkom mimo Poľska - otvárame
predajne v Česku a na Slovensku

2007

Otvárame stú predajňa PEPCO.

2004

vzniká prvých 14 predajní PEPCO v Poľsku, ktoré sa nachádzajú v mestách Poznaň, Bydgoszcz, Gdansk a ďalších

1999

Začíname vytvárať základy pre sieťový biznis

SKUPINA


Do maloobchodného trhu investujeme už od roku 1999, ale prvú predajňu PEPCO sme otvorili v roku 2004. V tomto roku sme sa zároveň stali súčasťou juhoafrického investičného holdingu Pepkor. O desať rokov neskôr sme vstúpili do kapitálovej skupiny Steinhoff International Holdings Limited. Skupina pôsobí v 44 krajinách v Európe, Afrike a Austrálii a je vlastníkom 42 maloobchodných značiek.

Skupina integrovaných podnikov produkujúcich, dodávajúcich a predávajúcich nábytok, domáce potreby a odevy v Afrike, Európe a Austrálii.

Firmu založil v Nemecku v roku 1964 Bruno Steinhoff. Je zapísaná na burze JSE v Johannesburgu a od roku 2015 na FSE vo Frankfurte. V Európe je po Ikea druhým najväčším zástupcom nábytkárskeho odvetvia.

Pracovníci


Európska sieť PEPCO zamestnáva viac ako 11 000 pracovníkov, medzi nimi vyše 450 v Centrále v Poznani a 400 pracovníkov v distribúcii. Súčasnými pracovníkmi sú aj ľudia, ktorí v roku 1999, v skupine niekoľkých desiatok osôb začínali rozvíjať našu firmu. Aj vďaka tomu, ale aj napriek rozsahu činnosti, sa nám darí zachovať rodinnú a otvorenú atmosféru.

Vyznamenania a ocenenia


PEPCO je jednou z najviac oceňovaných značiek medzi zákazníkmi a odborníkmi na trhu. Dôkazom toho sú okrem miliónov nakupujúcich v našich predajniach aj vyznamenania a odvetvové ocenenia udeľované za kvalitu, popularitu, dôveru a renomé. Sme hrdí na všetky pochvaly a ocenenia. Tie nás motivujú ďalej sa rozíjať, aby boli naši zákazníci a zamestnanci spokojní.

AI Excellence Award 2017

Best CEE Retailer of the Year 2017, tj. Najlepší obchodník roka 2017 v strednej a východnej Európe, je prestížna cena, ktorú udeľuje spoločnosť AI Global Media. Okrem uvedeného ocenenia sme od tejto spoločnosti získali aj cenu za najväčší úspech roka 2017, AI Excellence Award for Biggest Achievement 2017, konkrétne za otvorenie 1000. predajne.

SUPERBRAND 2017

Jedná sa o ocenenie pre najrýchlejšie sa rozvíjajúce a nejlepšie rozpoznateľné značky na poľskom trhu.
Značka PEPCO bola týmto ocenením odmenená už tretí raz a získala ho za kvalitu, dôveryhodnosť a renomé.

Quality Service Star 2017 – hviezda za kvalitné služby

Toto ocenenie sa udeľuje spoločnostiam za vysokú kvalitu služieb pre zákazníkov, a to na základe hodnotenia realizovaného v rámci poľského programu kvality služieb. Tento prieskum, ktorý prebehol už po desiatykrát, jasne naznačuje, že naši zákazníci považujú značku PEPCO za priateľskú a dôveryhodnú.

Diamanty Forbes 2017

Spoločnosť Bisnode Polska v spolupráci s redakciou časopisu Forbes zostavila už po desiaty raz rebríček najdynamickejšie rastúcich spoločností v Poľsku; jedná sa o spoločnosti, ktoré za posledné tri roky najrýchlejšie navýšili svoju hodnotu. Spoločnosť PEPCO sa umiestnila na prvom mieste medzi ocenenými spoločnosťami z Veľkopoľského vojvodstva (Wielkopolska).

SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ


 

DOBROVOĽNÍCTVO


 

V PEPCO všetci chápeme a vážime si rodinné hodnoty, vzájomne sa rešpektujeme, otvorene komunikujeme a spoločne sa angažujeme pri poskytovaní pomoci druhým. Vyberáme si zamestnancov, ktorí sa zúčastňujú charitatívnych podujatí a ako dobrovoľníci sa zapájajú do činností s cieľom pomáhať ľuďom v najväčšej núdzi. Po dlhé roky podporujeme projekt „Szlachetna Paczka“ (Šľachetný balíček) a v projekte „PEPCO pomaga pełną PACZKĄ“ (PEPCO pomáha plným balíčkom), v celom Poľsku aktívne pripravujeme vianočné darčeky. V lete sa dobrovoľníci zúčastňujú behu „Poznań Business Run“ a zhromažďujú finančné prostriedky pre postihnutých z „Nadácie Jaśka Mela“ (Fundacja Jaśka Meli).