Viac za menej… každý deň!

Služba využíva cookies v súlade s Politikou súborov cookies. Podmienky uloženia alebo prístupu k súborom cookies môžete nastaviť vo svojom prehliadači.

REKLAMÁCIE


Pri nákupe v PEPCO máte vždy 2 roky na podanie reklamácie, ak počas tohto obdobia zistíte akékoľvek chyby spojené s kvalitou zakúpeného výrobku.
V PEPCO sa snažíme vychádzať v ústrety požiadavkám zákazníkov, preto je u nás reklamačný proces veľmi jednoduchý a rýchly. Stačí sa vybrať do ktorejkoľvek našej predajne a vyplniť reklamačný protokol, ktorý je pre vás k dispozícii pri pokladni. Nezabudnite si so sebou vziať chybný produkt a doklad o nákupe, ktorým je pokladničný doklad.
Reklamáciu vybavíme v zákonnej lehote do 30 dní a o výsledku Vás budeme informovať telefonicky alebo e-mailom – podľa toho, čo vám najviac vyhovuje. V prípade negatívneho výsledku posúdenia reklamácie máte právo na odvolanie prostredníctvom opätovného vyplnenia reklamačného formulára.

Ako reklamovať produkt


 

Zobraziť viac


Garancia
vrátenia hotovosti