Viac za menej… každý deň!

Služba využíva cookies v súlade s Politikou súborov cookies. Podmienky uloženia alebo prístupu k súborom cookies môžete nastaviť vo svojom prehliadači.

O firme


Sme európska sieť diskontných predajní, ktoré ponúkajú produkty pre celú rodinu a domácnosť za najnižšie ceny. Na Slovensku sa dynamicky rozvíjame už niekoľko rokov. Stali sme sa najpopulárnejším predajcom detských odevov a popredným dodávateľom dekoratívneho tovaru do domácnosti. Úspech dosahujeme predovšetkým vďaka ľuďom a ich angažovanosti.

Naša misia


Zabezpečiť pre našich zákazníkov čo najjednoduchší prístup ku každodenným produktom, ako je oblečenie pre rodinu či doplnky na skrášľovanie a udržiavanie chodu domácnosti. To všetko za najnižšie ceny.

Naša vízia


Stať sa najväčšou, najlepšou, najvýhodnejšou a najznámejšou diskontnou značkou v oblasti predaja oblečenia a doplnkov do domácnosti v celej Európe.

Naša stratégia


Našu činnosť chceme viesť so zameraním na tri hlavné oblasti rozvoja: ľudí, procesy a výhodnú ponuku produktov.

PEPCO v číslach


Viac ako 8 miliónov zákazníkov mesačne

Viac ako 10 rokov neustáleho rozvoja

Viac ako 9 000 zamestnancov v Európe

1 000 predajní v Európe

Viac ako 450-členná Centrála v Poznani

1 200 paliet s tovarom dodávaných denne do 5 krajín

HISTÓRIA


2016

Po necelých dvoch rokoch zdvojnásobujeme počet predajní – otvárame tisícu predajňu PEPCO

2015

PEPCO môžete navštíviť už aj v Rumunsku a Maďarsku

2014

Oslavujeme otvorenie päťstej predajne PEPCO

od 2013

Naše predajne slúžia
aj zákazníkom mimo Poľska - otvárame
predajne v Česku a na Slovensku

2007

Otvárame stú predajňa PEPCO.

2004

vzniká prvých 14 predajní PEPCO v Poľsku, ktoré sa nachádzajú v mestách Poznaň, Bydgoszcz, Gdansk a ďalších

1999

Začíname vytvárať základy pre sieťový biznis

SKUPINA


Do maloobchodného trhu investujeme už od roku 1999, ale prvú predajňu PEPCO sme otvorili v roku 2004. V tomto roku sme sa zároveň stali súčasťou juhoafrického investičného holdingu Pepkor. O desať rokov neskôr sme vstúpili do kapitálovej skupiny Steinhoff International Holdings Limited. Skupina pôsobí v 44 krajinách v Európe, Afrike a Austrálii a je vlastníkom 42 maloobchodných značiek.

Holding, ktorý prevádzkuje činnosť v Afrike, Austrálii a Európe, zamestnáva takmer 38 000 pracovníkov. Skupina bola založená v roku 1965. V súčasnosti riadi obchodné siete, ktoré ponúkajú hlavne odevy, obuv a textil, vo viac ako 4 000 predajniach. Najväčšie obchodné značky tejto Skupiny sú Pep a Ackermans.

Skupina integrovaných podnikov produkujúcich, dodávajúcich a predávajúcich nábytok, domáce potreby a odevy v Afrike, Európe a Austrálii. Firmu založil v Nemecku v roku 1964 Bruno Steinhoff. Je zapísaná na burze JSE v Johannesburgu a od roku 2015 na FSE vo Frankfurte. V Európe je po Ikea druhým najväčším zástupcom nábytkárskeho odvetvia.

Pracovníci


Európska sieť PEPCO zamestnáva viac ako 9 000 pracovníkov, medzi nimi vyše 450 v Centrále v Poznani a 400 pracovníkov v distribúcii. Súčasnými pracovníkmi sú aj ľudia, ktorí v roku 1999, v skupine niekoľkých desiatok osôb začínali rozvíjať našu firmu. Aj vďaka tomu, ale aj napriek rozsahu činnosti, sa nám darí zachovať rodinnú a otvorenú atmosféru.

Vyznamenania a ocenenia


PEPCO je jednou z najviac oceňovaných značiek medzi zákazníkmi a odborníkmi na trhu. Dôkazom toho sú okrem miliónov nakupujúcich v našich predajniach aj vyznamenania a odvetvové ocenenia udeľované za kvalitu, popularitu, dôveru a renomé. Sme hrdí na všetky pochvaly a ocenenia. Tie nás motivujú ďalej sa rozíjať, aby boli naši zákazníci a zamestnanci spokojní.

Retailers' Awards 2016

„Retail Awards“ je jedným z najväčších podujatí pre maloobchodné reťazce. Každý rok združuje stovky investorov a developerov stredovýchodnej Európy. PEPCO zvíťazilo v kategórii „Best Expansion“ a náš prevádzkový riaditeľ, Marcin Stańko, bol nominovaný na ocenenie „Best Manager of the Year“.

Hviezda kvality obsluhy 2016

„Program kvality obsluhy“ počas celého roka skúma úroveň spokojnosti spotrebiteľov a každoročne spracováva milióny údajov. Názory spotrebiteľov majú charakter spotrebiteľského prieskumu vykonávaného v nepretržitom režime. Zákazníci opätovne uznali firmu PEPCO za priateľskú a dôveryhodnú.

Retailers' Awards 2014

Slávnostné odovzdávanie „CEE Retail Awards“ je jedným z najväčších podujatí sektora komerčných nehnuteľností, ktoré každý rok združuje stovky najvýznamnejších investorov a developerov stredovýchodnej Európy. PEPCO zvíťazilo v kategórii „Discount Retailer of the Year 2014.

Dobrá značka 2016

Toto ocenenie je udeľované najinovatívnejším, rozvojovým a rozoznateľným značkám. V rankingu sú hodnotené: trhová pozícia jednotlivých značiek a ich pokrok, kvalita produktov a služieb, ako aj miera dôvery zákazníkov. PEPCO získalo titul „Dobrá značka“ už tretíkrát za sebou.

Forbes Diamanty 2016

Hodnotenie najdynamickejšie sa rozvíjajúcich firiem. Na základe údajov zhromaždených prieskumnými agentúrami je vytváraná databáza firiem, ktoré získali pozitívny rating dôveryhodnosti. PEPCO bolo znova laureátom plebiscitu.

Gepardy Biznisu 2015

Zoznam laureátov je vytvorený podľa rastu trhovej hodnoty. Na analýzu sa vyberajú firmy, ktoré v danom období dosiahli zodpovedajúce príjmy a zisk a hodnota ich kapitálu je pozitívna. Finančné výsledky firiem sú analyzované prostredníctvom „Inštitútu európskeho biznisu.

SPOLOČENSKÁ ZODPOVEDNOSŤ


 

DOBROVOĽNÍCTVO


 

V PEPCO všetci chápeme a vážime si rodinné hodnoty, vzájomne sa rešpektujeme, otvorene komunikujeme a spoločne sa angažujeme pri poskytovaní pomoci druhým. Vyberáme si zamestnancov, ktorí sa zúčastňujú charitatívnych podujatí a ako dobrovoľníci sa zapájajú do činností s cieľom pomáhať ľuďom v najväčšej núdzi. Po dlhé roky podporujeme projekt „Szlachetna Paczka“ (Šľachetný balíček) a v projekte „PEPCO pomaga pełną PACZKĄ“ (PEPCO pomáha plným balíčkom), v celom Poľsku aktívne pripravujeme vianočné darčeky. V lete sa dobrovoľníci zúčastňujú behu „Poznań Business Run“ a zhromažďujú finančné prostriedky pre postihnutých z „Nadácie Jaśka Mela“ (Fundacja Jaśka Meli).